O Kancelarii
Kancelaria Księgowa „MAXIMA” Sp. z o.o. świadczy usługi księgowe, kadrowe, płacowe, podnajmu powierzchni biurowych na siedziby firm, sekretarskie dla firm z Wrocławia, Kędzierzyna-Koźla, miejscowości ościennych, jak również usługi dla firm spoza województwa dolnośląskiego i opolskiego – ograniczenia terytorialne nie mają znaczenia. Posiadamy ponad 20-sto letnie doświadczenie oraz kwalifikacje uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych: Świadectwo Kwalifikacyjne MF nr 12663/2006.
Poza prowadzeniem księgowości zajmujemy się również nauczaniem i prowadzeniem szkoleń księgowych m.in. w szkołach/technikach wieczorowych dla dorosłych.
Naszym priorytetem jest zawsze jakość i zadowolenie Klienta. Działamy profesjonalnie, nasza kadra cały czas podnosi swoje kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w kursach i szkoleniach księgowych. Zdobyliśmy zaufanie wielu, nawet tych najbardziej wymagających klientów. Jest to dla nas źródłem wielkiej satysfakcji i inspiruje do dalszej ciężkiej pracy i ciągłego doskonalenia się.
Bogate doświadczenie
W gąszczu przepisów i zawiłości formalno-prawnych właśnie doświadczenie, poparte gruntowną znajomością rzeczy, jest dla nas najlepszym drogowskazem i nieustannie wytycza właściwą drogę postępowania. Dzięki temu, z nami Państwa firma jest całkowicie bezpieczna. Nie groźne są jej kontrole skarbowe, nie ma ryzyka pojawienia się błędów, nieścisłości czy braków w firmowej dokumentacji. Nie bez znaczenia jest też oszczędność Państwa czasu. Wszelkie czasochłonne formalności załatwimy za Państwa my. Czas w ten sposób zaoszczędzony będzie mógł być poświęcić sprawom kluczowym dla funkcjonowania Państwa firmy.
Profesjonalizm
Naprawdę warto powierzyć prowadzenie księgowości profesjonalistom. Zyski z tego płynące są niewspółmiernie większe niż koszty. Podejmujemy się prowadzenia także bardzo „trudnych i skomplikowanych” w księgowym aspekcie firm!
Im trudniej – tym przyjemniej…
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług !